Zamówienie
- Zainteresowany kupnem przesyła na adres: sklep@akademiazamojska.edu.pl następujące informacje: wybrany przedmiot, jego ilość oraz formę dostawy.
- Jeśli klient potrzebuje faktury powinien również o tym poinformować składając zamówienie i podać potrzebne dane do faktury. Powinien również poinformować, czy fakturę chce otrzymać w wersji papierowej czy elektronicznej.
- Sprzedawca kontaktuje się z klientem, by potwierdzić zamówienie. Podaje koszt zamówienia, dostawy oraz numer rachunku bankowego, na który należy dokonać wpłaty tradycyjnym przelewem bankowym.
- Sprzedawca rozpoczyna realizację zamówienia w terminie do 7 dni roboczych od zaksięgowania płatności na wskazanym rachunku bankowym.
- Przesyłka zostaje wysłana do Klienta na wskazany adres, zgodnie z wybraną formą dostawy: jako przesyłka pocztowa polecona (czas 3-4 dni robocze) lub przesyłką kurierską Pocztex (czas 2 dni robocze).
Przesyłka pocztowa polecona - 6,50 zł
Przesyłka kurierska Pocztex - 15 zł
Odbiór osobisty - 0 zł