Zamówienie

  1. Zainteresowany kupnem przesyła na adres: sklep@akademiazamojska.edu.pl następujące informacje: wybrany przedmiot, jego ilość oraz formę dostawy.
  2. Jeśli klient potrzebuje faktury powinien również o tym poinformować składając zamówienie i podać potrzebne dane do faktury. Powinien również poinformować, czy fakturę chce otrzymać w wersji papierowej czy elektronicznej.
  3. Sprzedawca kontaktuje się z klientem, by potwierdzić zamówienie. Podaje koszt zamówienia, dostawy oraz numer rachunku bankowego, na który należy dokonać wpłaty tradycyjnym przelewem bankowym.
  4. Sprzedawca rozpoczyna realizację zamówienia w terminie do 7 dni roboczych od zaksięgowania płatności na wskazanym rachunku bankowym.
  5. Przesyłka zostaje wysłana do Klienta na wskazany adres, zgodnie z wybraną formą dostawy: jako przesyłka pocztowa polecona (czas 3-4 dni robocze) lub przesyłką kurierską Pocztex (czas 2 dni robocze).

 

Przesyłka pocztowa polecona - 6,50 zł

Przesyłka kurierska Pocztex - 15 zł

Odbiór osobisty - 0 zł

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej
Rozumiem